Fontos információk

Szolgáltatásainkat az alábbi helyeken találják meg:

Földszint: Radiológiai Diagnosztikai Központ: MRI-vizsgálat, CT-vizsgálat, ultrahang-vizsgálat (pajzsmirigy, has és kismedence, váll, térd)

  1. emelet: Nappali kórház, Rehabilitációs központ: hetes kezelések, fizio- és fizikoterápia, orvosi gyógymasszázs, gyógytorna, súlyfürdő, infúziós és injekciós kezelések
  2. emelet: Járóbeteg szakorvosi rendelések, vérvétel, EKG

A központunkban való megjelenés alapvető feltétele a személyazonosítás elvégzése, melynek célja annak megállapítása, hogy az okmányt felmutató személy azonos-e a azzal, aki az adott vizsgálatot kéri. Ezért kérjük, hogy a vizsgálatra feltétlenül hozza magával érvényes és eredeti (nem fénymásolt, nem szkennelt) személyi igazolványát, illetve lakcímkártyáját. Eredeti fényképes hivatalos igazolvány nélkül nem végzünk vizsgálatot! A TAJ kártyát kizárólag vényíráshoz kérjük el.

Az Újbuda Medical Center a Nemzeti Egészségbiztosítási Alapkezelővel jelenleg nem áll szerződéses jogviszonyban, ezért NEAK (TB) finanszírozott vizsgálatot és kezelést nem végzünk, kizárólag magántérítéses (fizetős) ellátásra van lehetőség. Ennek megfelelően NEAK (TB) térítéses beutalót sem tudunk adni további vizsgálatokra.

Kérjük, hogy a szükséges adminisztráció miatt érkezzen 10 perccel korábban központunkba.

Kérjük, a vizsgálatokra mindig hozza magával korábbi betegségeivel kapcsolatos írásos és képi dokumentációit (beutaló, zárójelentés, járóbeteg adatlap, laboratóriumi lelet, röntgen film, CD, stb.).

Az előjegyzési időpontokat betartjuk, várakozási idő nincs, pácienseink kivizsgálására, kezelésére, tájékoztatására, kérdéseik megválaszolására mindig elegendő időt biztosítunk. Ennek megfelelően az előjegyzési időponthoz képest maximum 5 perc késést tudunk elfogadni, ennél nagyobb késésnél nem áll módunkban a pácienst fogadni, mivel az a további időpontok betartását tenné lehetetlenné. Ha késik, kérjük, jelezze ezt telefonon, hogy a késés ellenére tudjuk-e fogadni.

Kérjük, a késések elkerülése céljából, indulás előtt tájékozódjanak a BKK honlapján, illetve az interneten a forgalomról, illetve az esetleges korlátozásokról és időben induljanak el.

futar.bkk.hu
bkk.hu/menetrendek

Amennyiben a páciens a megbeszélt időpontban nem jelenik meg, és:

– ezt nem jelzi telefonon a szolgáltatás előtti napon legkésőbb 20:00-ig, vagy egyáltalán nem szól,

– aznap mondja le és szeretné átrakatni más időpontra,

– aznap mondja le, de nem kér új időpontot, a későbbiekben új időpontot csak az elmaradt szolgáltatás(ok) díjának 50%-nak a kifizetése után áll módunkban adni!

Amennyiben a megbeszélt időpontokban kétszer nem jelenik meg, a továbbiakban nem áll módunkban új időpontot adni. Ez vonatkozik minden diagnosztikai (szakorvosi vizsgálat, labor, ultrahang, CT, MRI) és terápiás (fizikoterápia, masszázs, gyógytorna) szolgáltatásunkra.

A diagnosztikai vizsgálatok egy részére (laboratórium, UH, MRI) akár orvosi javaslatra, akár saját elhatározásukból is jelentkezhetnek. A vizsgálatok előtt javasoljuk szakorvosi vizsgálat elvégzését, melyre központunkban is lehetőséget biztosítunk, külön térítési díj ellenében. Előfordulhat ugyanis, hogy nem CT-, MRI- vagy ultrahang vizsgálatot kell elvégezni. Előfordulhat továbbá, hogy nem is azt a testrészt kellene megvizsgálni, amit páciensünk betegnek gondol. Központunk nem tehető felelőssé páciensünk vizsgálatára vonatkozó szakszerűtlen utasításából eredő mindazon kárért, ha a páciens a figyelmeztetés ellenére olyan vizsgálatot kér, amely nem egyezik meg a panaszokat szakmailag ténylegesen magyarázó elváltozások kimutatására szükséges vizsgálattal!

Kizárólag a központunkban végzett szakorvosi vizsgálat nélkül nem adunk be injekciót, infúziót, nem írunk fel receptet.

Az Újbuda Medical Centerben készpénzzel, bankkártyával és PayPass kártyával is lehetséges fizetni. Egészségpénztári kártyával történő fizetés nem lehetséges. Egészségpénztári tagok számla ellenében tudják elszámolni szolgáltatásainkat. Egészségpénztári számla kiállítása esetén az ellátott adatai minden esetben feltüntetésre kerülnek a számlán.

Tekintettel az egészségügyi központunkban található orvostechnikai eszközökre, vegyszerekre, gyógyszerekre – a balesetvédelmi és higiénés szabályzat értelmében – a központunkban egy beteg maximum egy kísérővel tartózkodhat. A vele együtt érkező többi kísérő a központon kívüli térben (az aulában) tud várakozni! Kérjük, hogy gyermeket kísérőként ne hozzanak magukkal!

Központunk vendég parkolóhelyekkel nem rendelkezik, ezért az intézmény területére nem tudnak behajtani autóval. A központ környékén díjmentesen lehet parkolni, általában könnyen lehet parkolóhelyet találni. A behajtási tilalom a taxikra is vonatkozik.

Mentőautók és mozgáskorlátozottat szállító személyautók részére a behajtás engedélyezett, részükre külön beállóhely van biztosítva, közvetlenül a bejárat mellett.

Központunk a Fehérvári út 126-128. szám alatti főbejáratunk felől akadálymentesített, lépcsőlifttel lehet feljutni az első emeletre, ahonnan lifttel tudnak eljutni a kívánt szintre.
A lépcsőliftet kerekesszékkel érkező, illetve lépcsőn nehezen közlekedő páciensek is igénybe vehetik. Amennyiben a lépcsőlift kezeléséhez segítséget szeretnének kérni, kérjük, jelezzék a lépcsőlift mellett található csengőgomb megnyomásával.

A Galvani utca 2. felőli bejáratunk nem akadálymentesített, lépcsőn lehet csak megközelíteni.

Központunkban kizárólag a honlapunkon található vizsgálatokat és kezeléseket végezzük. Ami a honlapon nem található, értelemszerűen nem végezzük. Más internetes oldalakkal (egészségügyi portálok, stb.) nem állunk kapcsolatban, az ott található tartalmakért nem vállalunk felelősséget. Kérjük, hogy szolgáltatásainkkal kapcsolatban kizárólag honlapunkon tájékozódjanak. A honlapon található szakmai anyagok, tájékoztatók, videók írásos beleegyezés nélkül nem használhatók fel semmilyen formában.

Felhívjuk a figyelmüket, hogy a megváltozott adatvédelmi és adatkezelési szabályzatnak megfelelően bármilyen írásos vagy képi orvosi leletet (szakorvosi vélemény, labor, UH, MRI és CT lelet), dokumentációt (MRI és CT cd dokumentáció) kizárólag vagy személyesen történő átvétellel, a személyazonosság igazolásával, vagy hivatalos írásos megbízással adunk csak ki. A fentieken kívül más esetben, például telefonon történő megkeresésre orvosi dokumentációt nem áll módunkban kiadni.

Kérjük, hogy ha bármilyen írásos vagy cd lelet (MRI, CT, UH, labor, szakorvosi vélemény) másolatát szeretné kérni, azt jelezze előre telefonon és a megbeszélt időpontban jöjjön érte. Ha nem előre egyeztetett időpontban érkezik, nem tudjuk garantálni a lelet kiadását.

Telefonon és e-mailen az elvégzett vizsgálatok eredményével kapcsolatban semmilyen felvilágosítást, tájékoztatást, kiértékelést nem végzünk, erre nincs lehetőség. Orvost nem hívunk telefonhoz.

Bizonyos szakterületeinken lehetőség van online videókonferencia keretében orvosainkkal, terapeutáinkkal otthonról is konzultálni. Ennek menete a következő: telefonon tud időpontot foglalni, majd a kapott emailben szereplő instrukciókat követve előre elutalni a konzultáció díját és kitölteni az adatkezelési nyilatkozatot. Ezt követően kap egy emailt, mely tartalmazni fogja a távkonzultációra történő belépéshez szükséges hivatkozást (linket) és egy használati utasítást, mely szükség esetén pontról pontra végigvezeti Önt a konzultációhoz való kapcsolódás folyamatán. A távkonzultáció a Microsoft Teams alkalmazás használatával történik és lehetősége nyílik majd hang, videó és dokumentumok megosztására is. Bővebb információkért és az online távkonzultáció formájában is elérhető szolgáltatásaink listájáért kérjük hívja ügyfélszolgálatunkat.